fredag 25 november 2011

Ny dator!

Ja, och så var det den här bloggen också...
Det är min fördelsedag idag (yey me..) och jag fick en bärbar dator av mina underbara föräldrar C: Måste bara installera sims så är jag good to go c: Jag undrar dock om jag ska installera The Sims 2 eller 3... Jag älskar TS2 och vill fortsätta spela det och nu är ett bra tillfälle. Men jag vill också kunna spela TS3 på vardagarna. Jag har en stationär dator här hemma i byn, som jag kommer hem till på helgerna, där jag spelar sims. På vardagarna bor jag i en lägenhet i stan' där jag studerar. Jag har tidigare bara kunnat spela sims på helgerna och lov men nu kan jag spela typ nääääär som helst 8D
Jag vill ju börja med en 100 baby challenge innan jul, så att jag kan spela under lovet C; Men samtidigt har jag ju en legacy i TS3.... Aja, måste ju lägga upp något här någon gång! :7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar