fredag 4 april 2014

CCMC - Familjen Nereid - Gen. 0 - Del 5

Välkommen tillbaka till min egna utmaning Crazy Challenge Mashup Challenge! Den går ut på att man ska ta sig igenom tio generationer med tio barn i varje, som en 100 baby challenge-legacy, där varje generation representerar en färg, som en rainbowacy och arvingen väljs ut baserat på hens gener som i en perfect genetics challenge. Något ofärdiga och otydliga regler finns här.

När vi lämnade Familjen Nereid föddes några barn men nu är vi tillbaka!
 Jag är rädd att Maira inte blir den bästa mamman...

Herr Krake kommer förbi för att gratta den nya modern och fadern.

 Även Maira firade födslarna med pixligt godis. Rättare sagt en klubba hon stal av ett av barnen.

Bebisarna växte upp och generna spanas in. Theo fick grönt hår och gröna ögon, vilket betyder att han kan bli arvinge!

Om ni inte känner till reglerna så kan jag berätta att den här generationen ska ha en annan färg än den tidigare. Maira var vit, och Rang tog in grönhet i familjen så den här generationen ska vara grön. Så om Theo blir arvinge så ska hans barn få någon annan färg för att bli arvinge.

 Cymo fick dödslik vit hy och hår samt Rangs gröna ögon.

Sådan far sådan son. De är rena kopior.

"Jag bara älskar att städa"

"Jag bara älskar dig!"

 I stundens hetta gick Maira ner på knä för att visa Rang en låda.

När ena barnet hinner gå på pottan innan den skiter på sig gör den andra inte det.

Åh shit, kolla en annan husbåt. Okej var cool Maira, du är en av dem.

"Lugn bara, einebrant, jag vet vad jag gör"

Ehm, Maira?

 Du kör liksom rakt in i kullen.

"Kolla bara, det går bra"

Jag tror folket i den andra husbåten blev väldigt impad...

 Maira föredrar förstås att leka med Rangs tall istället för sina barn.

 Precis så här kommer tvillingarna se ut när de blir vuxna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar