torsdag 10 april 2014

CCMC - Familjen Nereid - Gen. 0 - Del 6

Välkommen tillbaka till min egna utmaning Crazy Challenge Mashup Challenge! Den går ut på att man ska ta sig igenom tio generationer med tio barn i varje, som en 100 baby challenge-legacy, där varje generation representerar en färg, som en rainbowacy och arvingen väljs ut baserat på hens gener som i en perfect genetics challenge. Något ofärdiga och otydliga regler finns här.

När vi lämnade Maira och Rang förlovade de sig och nu är vi tillbaka och det är dags med en möhippa för bruden.
"Inga barn eller fästmen, bara festmen!"

Bara Maira fick en möhippa, Rang fick ingen svensexa, för att jag vill inte hålla koll på två fester på samma gång och Maira fick sin för att hon är min bebe.

Ett problem var dock att Maira hade absolut 0 vänner... Det här var dock en snygging som hon fick tag på. Dock tror jag att det är barnvakten finklädd.

Och det här är en kille som jag aldrig sett förut men tydligen kände Maira honom och han kom. Han tror att han dansar med ett spöke. Ja, det är en vanlig reaktion när man tittar på Maira.

Och en smexy dansare kom så klart.

Yes, en fjärde gäst! Maira är fan populär hon. Dock tror jag inte att dansaren gills som gäst eftersom att är betald för att vara där men ändå!

Maira, tyst, du vill inte att hela världen ska få veta att du är en hemsk mamma.

Om ni undrar var fästmannen och barnen är så är de på gymmet.

 Tydligen har någon annan också dumpat sitt barn här.

Partydansaren gjorde mest allt annat än dansa.

Det här går bra Maira, du är stans populäraste sim på nolltid!

 Den där killen har ett ansikstutryck som säger "jag känner inte dig alls, men jag hamnade här av någon konstig anledning, och nu tänker du spruta ner mig med champagne? heh heh"

Wow, spana in militärsnubben som är här för att lyfta skrot!

Åh.

Hon somnade antagligen för att hon var uttråkad till döds, men jag väljer att se det som att hon deckade av ALLT FESTANDE WOOOOH

Herr Krake ville också vara med och festa.

Öhm, vänta. Är det där Maira som ligger och sover?

Här går det vilt till.

Rang kom till slut hem när partyt var över. Legendariskt blev det. Helt klart. Han blev dessutom väldigt rippad på gymmet. Skitstark. Nu kan han hålla i Cymo helt utan armar. Så stark blev han.

Cymo är ganska läskig. Jag menar, titta bara på hudfärgen. Hon ser död ut. På bilden försöker hon dessutom äta upp Rang! Jag kommer att hålla ett öga på dig, Cymo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar