fredag 18 april 2014

CCMC - Familjen Nereid - Gen. 0 - Del 8

Välkommen tillbaka till min egen utmaning Crazy Challenge Mashup Challenge! Den går ut på att man ska ta sig igenom tio generationer med tio barn i varje, som en 100 baby challenge-legacy, där varje generation representerar en färg, som en rainbowacy och arvingen väljs ut baserat på hens gener som i en perfect genetics challenge. Något ofärdiga och otydliga regler finns här.

När vi lämnade familjen Nereid adopterades en unge och nu är vi tillbaka och vi beger oss till Egypten!
 En taxi tog paret till Egypten. Hela vägen. De åkte taxi till Egypten. De konstar ju inget, så.

Inte direkt det lyxigaste hotellet i landet

Rang begav sig till en pyramid.

Inte så långt senare dök den här snyggingen upp.

Men förblindad av bandagen för ögonen, är det inte lätt att gå åt rätt håll.

"Jag vill bara bli älskad!"

Så mumien och Rang hade lite privattid tillsammans.

Du kan åtminstone stanna och kela.

Här ser vi en lokal egyptier som av någon anledning är spritt språngande naken. Ja, det är genant.

Jag ville ta en fin, romantisk bild på paret när Rang gick upp för trappan mot sin käraste men han var tvungen att snubbla precist.

Ni kanske minns att Maira hade en möhippa för två delar sedan? Det gjorde inte jag, tydligen. När jag kom tillbaka till spelet efter det, det vill säga. Men de gifter sig nu, bättre sent än aldrig.

Da da ta da da da ta da. Det där är bröllopsmarschen. Det är svårt att förmedla med bara text...

Aaaw

Det spelar ingen roll hur mycket du ångrar ditt giftemål, nu är du fast mwaha

Oj vad pinsamt, de har samma kläder som dig, fröken utforskare närmast kameran. Är det det egyptiska höstmodet?

Jag vet inte mycket om fysik eller så, men tält kan tydligen sväva av sig själv här

Det var ett skämt, jag kommer säkert att plugga fysik på universitet så småningom mehehehehe

Jag ville se hur det såg ut innanför tältet, och det såg ut så här.

Kan du röra på dig, du skapar en kö.

Hur metal är det inte med underjordiska fjärilar som flyger i ständig svärta?

Nästa dag fick Maira följa med och hjälpa till med gravutforskandet.

"AAH! Jag har pengar i fickan! Bränn ihjäl mig men inte mina pengar!"

Hur kan man inte älska sims?

Tur att den nygifta frugan kunde svalka baken i en bassäng gjord av lava??

En till gogris.

"Blärgh, jag är en mumie- åh vad fint de har dekorerat här! alla mina gamla fina saker"

Jag undrar om den förra mumien vet om att Rang kramar andra mumier.

För jag vill ju inte att den förra mumien ska bli ledsen.

"Jag kom så fort jag kunde! Jag hörde att du var i far- åh, vad fint de har dekorerat här."

Tycker du inte att det är lite pinsamt att du är den ända som inte bär höstkollektionen, Maira?

När resan var över hade ju barnen varit hemma helt själva i tre dagar! Neso höll på att svälta ihjäl för barn kan ju inte laga mat.

Cymo hade tagit över världsherraväldet.

Och kallade på andrar. Huset hade fallit i anarki och det var kaos.

Eller så var det precis som när föräldrarna lämnade huset..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar