tisdag 3 januari 2012

Ny design :7

Jag har gjort om designen på bloggen lite. Om den blev snyggare kan ju diskuteras.. Och ny header. Den är lite rörig men jag gillar den. Simmarna är mina alteregon, typ mina favoritsimmar C:
Från vänster:
Tomten: vet inte vad han heter, om han ens har något namn, men jag ääälskar emotomtarna Cx

Aegeia: En karaktär i en kommande berättelse (!) Representerar den goda sidan c:

Eurynome Althaea: Startsimmen i min legacy, som det kommer mer av (http://myaltersims.blogspot.com/2012/01/olympus-en-heroisk-legacy-generation-1.html)

Hephaestus Althaea: Ett syskon i femte generationen. Han blev jävligt snygg och lite speciell med sina glajor med eldflammor på osv. C: Jag är kär C:

Pandora Dice: Startsimmen i en dicelegacy som jad lade ner, men visst finns den kvar i mitt hjärta C: Jag skrev om den på thesims.se

Lyssa Vixen: Huvudpersonen i en kommande berättelse. Det är faktiskt en 100 Baby Challenge. Fast en berättelse... Ni vet berättelse-legacys? Ja, det här som kommer är väl en berättelse-100 Baby Challenge. Jah. Jag kanske börjar med den ikväll eller imorgon C:

einebrant: Yeah! Snyggingen i mitten är då jag :7

Jackson Fink: Den otroligt sexiga Fink. Det började med att jag gjorde några random simmar i TS2 som mina simmar kunde bli vänner till (pappor till vidare generationer i legacyn jag gjorde..). Aja, detta var en av dem.. Och han var den vackraste skapelsen jag gjort! Fast, ja, det var ju i TS2. Så klart så lever han vidare i mitt TS3! Jag har också skapat kopior i TS2 till PS2, TS2 djurliv till PS2, TS(1) till PS2 och TS3 till Wii. Typ i alla simsspel jag har.              ...<3

Nyx Althaea: Coolingen som jagar andar; Nyx, nattens gudinna! Generation 2 i legacyn. Kommer mer om henne i framtiden C:

Lucy "Plupp" Piranha: Startsimmen i en MidnightSun-Challenge som jag började med. Hela skiten försvann när en sim skulle åka på semester. Det var ju roligt. Uuunderbar sim var hon i alla fall och hela familjen och huset de bodde i. Jag saknar de så! D':

Babystealer: Kommer inte ihåg förnamnet men efternamnet är Babystealer. Varför? För att hennes uppgift i livet är att stjäla barn! Haha..

Tvättbjörn: C8 Jag älskar tvättbjörnar!! Blev helt utom mig när jag såg den första tvättbjörnen! c:

Adrasteia: Värsta demonen, yo. Ja, en karaktär i den där kommande 100BC-berättelsen.. Representerar det onda! C:


Hade ju inte tänkt att värsta analysera och beskriva hela jävla bilden, men så blev det..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar